Ofte Stilte Spørsmål

Hvor mange dager vil det ta å komme til ordren etter at jeg har betalt?

Bestillinger i Norge sendes vanligvis samme dag og bør komme innen 4 til 5 virkedager. Kan ta lengre tid til noen nordnorske områder.

Hva skjer i tilfelle skadet produkt eller mistet levering?

Vi håndterer slike spørsmål nøye og vil undersøke enkeltsaker i detalj. Ta bilde av den defekte gjenstanden. Send e-post til bildet og din D.O (leveringsordre) til oss på admin@joom.no. Ved mistet levering, sender vi bestillingen til deg uten omkostninger, med forbehold om tilgjengelighet etter å ha mottatt bekreftelse fra leveranseteamet om at bestillingen din er tapt.

Hva måtte gjøres hvis betalingen ikke aksepteres?

Vennligst vent og prøv igjen etter litt tid. Hvis du fremdeles mislykkes, må du bekrefte kontosaldoen din. Hvis du fremdeles ikke klarer å betale, kan du kontakte admin@joom.no. Bestillingen din blir administrert manuelt.

Hvordan endre leveringsadresse?

Logg på kontoen din. Gå til «Min konto» og velg «Adresser» for å endre all kontaktinformasjonen din.

Hva er leveringskostnadene?

Gratis i Norge.

Har du nok produkt på lager?

Alle produktene du ser på nettstedet vårt er alltid tilgjengelige i vårt lager.

Hva er betalingsmetodene?

Vi godtar bare kreditt- / debetkort og Paypal-betalinger for øyeblikket.

Er det akseptabelt å betale med PayPal uten en PayPal-konto?

Paypal-konto er ikke nødvendig for å utføre betalinger via PayPal. Alt du trenger er alle debet- / kredittkort som støttes av PayPal. Ordrebehandling og levering kan gjøres på kortere tid ved å bruke PayPal. Paypal er også den enkleste og sikre måten for online betaling. Men vi anbefaler deg på det sterkeste å registrere deg for å få fordel av den ekstra brukervennligheten.

HANDLEKURVEN

close